_Path_ (6)

Política de devolucions i reemborsaments

IDYLLICA https://www.idyllica.es és una botiga en línia de productes ecològics. Qualsevol comanda realitzada a la nostra pàgina web implica l’acceptació total de les condicions de venda següents.

En utilitzar i navegar per aquest Lloc Web i/o en adquirir productes a través del mateix, l’usuari consent i accepta estar vinculat pels Termes i Condicions generals de venda;

En cas de no estar d’acord, heu d’abandonar aquest Lloc Web.

Així mateix, se us informa que aquests Termes i Condicions poden ser modificats, per la qual cosa és responsabilitat de l’usuari revisar-les i consultar-les cada vegada que accedeixi al Lloc Web, ja que li seran d’aplicació aquelles que resultin vigents al moment de la visita o de ladquisició del producte.

IDENTITAT DE LES PARTS

D’una banda, el proveïdor dels béns o serveis contractats per l’usuari és IDYLLICA amb NIF B58862483 i amb domicili al carrer Rambla de Prat, 11 a Barcelona 08012 i e-mail de contacte info@ idyllica.es.

I d’altra banda, qualsevol usuari que accedeixi al lloc web https://www.idyllica.es i/o contracti els productes i serveis comercialitzats. L’usuari haurà d’haver llegit detingudament aquestes condicions abans de contractar els serveis.

IDYLLICA és una marca registrada

INFORMACIÓ RELATIVA A L’USUARI

L’accés, la navegació i l’ús del Lloc Web, confereix la condició d’usuari (d’ara endavant, l’“Usuari”), per la qual cosa s’accepten, des que s’inicia la navegació pel Lloc Web, totes les Termes i Condicions establertes aquí , així com les seves modificacions ulteriors, sens perjudici de l’aplicació de la corresponent normativa legal de compliment obligat segons el cas.

L’Usuari assumeix la seva responsabilitat d’ús correcte i adequat del Lloc Web, que s’estendrà a fer un ús d’aquest Lloc Web únicament per fer consultes, compres o adquisicions legalment vàlides i per tant no fer cap compra falsa o fraudulenta. Si raonablement es pogués considerar que s’ha fet una compra d’aquesta índole, podria ser anul·lada i s’informaria les autoritats pertinents. A més, l’usuari es compromet a facilitar dades de contacte veraces i lícits, com ara adreça de correu electrònic, adreça postal i/o altres dades. Si l’Usuari no facilita tota la informació necessària, no es podrà cursar la comanda.

L’Usuari declara ser major de 18 anys i tenir capacitat legal per celebrar contractes a través d’aquest Lloc Web.

INFORMACIÓ GENERAL

A través de la botiga només es podrà vendre a Espanya. Si ets fora d’Espanya posa’t en contacte amb nosaltres si estàs interessat a rebre els nostres productes.

La moneda utilitzada per al pagament dels productes només serà l’euro€.

Els idiomes d’aquesta web són l’espanyol, l’anglès i el català i per tant les comandes es podran fer en tots els idiomes, depenent de l’idioma de navegació seleccionat per l’usuari.

Per a qualsevol informació sobre la comanda es podrà contactar a través del correu info@idyllica.es o mitjançant el formulari de contacte de la web.

COM FER UNA COMANDA

El procediment de compra es duu a terme de manera completament electrònica a través del lloc web. No s’accepten cap altre tipus de comandes.

L’usuari només ha de seleccionar el producte que voleu adquirir i prémer el botó d’afegir a la cistella.

Per poder iniciar la compra haureu d’emplenar un formulari amb una sèrie de dades per dur a terme el registre ia posteriori, el control, facturació i enviament de les comandes.

En cas que es disposi d’un cupó descompte o regal, l’Usuari haurà d’incloure’l a la cistella de la compra a l’enllaç a l’espai habilitat per a la introducció del cupó TENS UN CUPÓ? Fes clic aquí per introduir el teu codi Si no s’introdueix el cupó en aquest espai, no es podrà aplicar el descompte, l’Usuari no podrà reclamar a posteriori la confirmació de la comanda de l’aplicació del descompte.

Tots els productes inclosos a la cistella podran ser eliminats, sempre que l’usuari així ho indiqui. Si per contra decidís continuar amb la compra, haurà de llegir i acceptar expressament els termes i condicions d’ús i la política de privadesa del lloc web. Un cop realitzat, l’usuari passarà a la fase de compra pròpiament dita.

Quan l’usuari faci la comanda, us enviarem per email el vostre número de comanda.

PREUS I PROMOCIONS

Els preus dels productes oferts a la web, s’expressaran a la moneda Euro (€).

Els preus indicats al costat de cada producte inclouen l’IVA i es podran visualitzar des de l’inici de la compra, quedant aquests impostos desglossats al resum final abans de procedir al pagament. En cas de realitzar alguna promoció, aquesta vindrà reflectida en aquesta web. IDYLLICA es reserva el dret d’efectuar, en qualsevol moment i sense avís previ, les modificacions que consideri oportunes, podent actualitzar diàriament els preus. Un cop feta la comanda en qualsevol cas sempre regiran per a l’usuari el preu i les condicions que hi havia en el moment que va realitzar la comanda.

Tot pagament realitzat al prestador comporta l’emissió d’una factura a nom de l’usuari registrat o de la raó social que aquest hagi informat en el moment de fer la comanda. Aquesta factura serà enviada juntament amb el producte adquirit, així com en PDF a ladreça de correu electrònic proporcionada per lusuari.

IDYLLICA es reserva el dret a cobrar la comanda des del moment de la recepció.

Per a qualsevol informació lusuari podrà contactar a través del correu info@idyllica.es oa través del formulari de contacte de la web.

FORMES DE PAGAMENT

IDYLLICA ofereix diferents formes de pagament perquè triïs la que més t’interessi:

1.- Pagament amb targeta

Pagament segur mitjançant passarel·la de pagament del BBVA. Es tracta del sistema de màxima seguretat per a compres amb targeta de crèdit.

2.- Pagament amb PayPal

Si disposeu d’un compte PayPal podeu pagar de forma ràpida amb tots els avantatges i seguretat que us ofereix PayPal.

LLIURAMENT DE COMANDES I DESPESES D’ENVIAMENT

El lliurament de les comandes es farà a l’adreça de lliurament designada lliurement per l’usuari.

Les comandes es reben entre les 48 i les 72H posteriors a la compra.

Les comandes abonades abans de les 16:00 h s’enviaran el dia següent laborable. Els divendres no es fan enviaments per evitar que les mercaderies estiguin tot el cap de setmana a les instal·lacions de l’empresa transportista.

Si no ets a casa en el moment que vénen a portar-te la comanda, l’empresa de repartiment fa un segon intent si en aquesta ocasió tampoc et localitzen, et deixés un avís perquè la recullis en un termini de quinze dies a l’Oficina més propera .

Si us plau comprova sempre que la comanda t’ha arribat en perfecte estat, si no és així avisa’ns en un termini de 24 hores laborals ja que només disposem de 24 hores per reclamar els danys causats durant el transport, passat aquest termini és molt complicat que la empresa de transport accepti reclamacions, si això passa IDYLLICA farà el que estigui a la mà per donar-te la millor solució.

L’enviament dels productes adquirits únicament es farà quan l’usuari hagi realitzat el pagament complet i aquest hagi estat rebut per part del prestador. Fins aleshores no s’entendrà realitzada la compra. IDYLLICA informarà a l’usuari que hi ha la possibilitat que el producte seleccionat no estigui en estoc. En aquests casos ens posarem en contacte amb l’usuari per informar-lo i potser us suggerirem productes alternatius que pugueu desitjar comprar. Si no accepteu els nostres suggeriments o l’usuari no voleu esperar cancel·larem la vostra comanda en relació amb els productes que no puguem subministrar i us retornarem qualsevol suma de diners que ens hagueu satisfet per aquests productes. La devolució d’aquestes sumes de diners serà el límit de la nostra responsabilitat davant de l’usuari en cas que ens fos impossible subministrar-li els productes sol·licitats.

IDYLLICA no assumeix cap responsabilitat per quan el lliurament del producte no arribi a realitzar-se com a conseqüència que les dades facilitades per l’usuari siguin falses, inexactes o incompletes o quan el lliurament no pugui efectuar-se per causes alienes al prestador com ho és l’absència del destinatari . Tot i això si aquesta circumstància es produeix posa’t en contacte amb IDYLLICA i t’ajudarem en tot el que puguem.

DESPESES D’ENVIAMENT

Les despeses de servei de l’enviament no estan indicades ni incloses en el preu dels productes. Les despeses d’enviament són a compte de l’usuari/client i s’afegiran al total de l’import dels productes seleccionats. Se us informarà d’aquestes despeses abans de confirmar la comanda i finalitzar el procés de contractació.

Podeu consultar les despeses d’enviament a la pàgina de la nostra web destinada a aquesta informació.

IMPOSTOS

Tots els preus publicats a la nostra botiga tenen IVA inclòs.

POLÍTICA DE DEVOLUCIONS

A IDYLLICA volem que quedis satisfet amb la teva compra, sinó ho estàs o t’has equivocat fent la comanda pots tornar-ho sempre que es compleixin les condicions següents:

  • Que ens avisis que vols tornar el producte sempre que no hagin transcorregut més de 14 dies naturals des de la recepció de la comanda.
  • El producte ha d’estar en perfecte estat, no ha d’haver estat utilitzat ni obert i ha de conservar l’embalatge original i en cas de tenir-los accessoris i llibres d’instruccions.
  • Es tornaran les quantitats pagades per l’article/s excloent-ne el cost d’enviament inicial en cas que el client hagués pagat despeses d’enviament. El cost de l’enviament de devolució anirà a càrrec del client. En cap cas acceptarem devolucions enviades a ports deguts.

IDYLLICA no es responsabilitza dels possibles danys al transport que es contracti per fer l’enviament de devolució. Si el producte arriba deteriorat pel transportista, us ho notificarem abans de 24 h. perquè puguis procedir a les reclamacions que estimis oportunes.

Casos en què no s’accepta la devolució del producte

No es tornaran productes que una vegada oberts, provats i/o usats ja no es puguin vendre com a nous llevat que estiguin deteriorats pel port o hagin arribat així.

No es tornaran articles precintats que no siguin aptes per ser retornats per raons de protecció de la salut o d’higiene i que hagin estat desprecintats després del lliurament.

No s’acceptaran accessoris solts que siguin complement d’altres productes base principals.

No es tornaran productes que no estiguin en perfecte estat, i preferiblement al seu embalatge original. Així mateix, haurà de comptar amb tots els seus accessoris i llibres d’instruccions.

No s’admeten devolucions d’aparells que hagin estat indegudament utilitzats, manipulats o que no tinguin totes les peces, els accessoris i els manuals.

Un cop rebuda la sol·licitud d’exercici del dret de desistiment, procedirem a restituir la quantitat econòmica abonada en el termini màxim de 14 dies naturals des del moment de la recepció del desistiment ia ser possible a través del medi com hagués abonat el client o al seu defecte mitjançant transferència bancària.

Passos a seguir per sol·licitar la devolució

Contacta amb nosaltres per facilitar-nos totes les dades del producte, a través del nostre email info@idyllica.es indicant el motiu de la devolució. En rebre els productes procedirem a examinar-los i és quan et comunicarem si tens dret o no al reintegrament de les quantitats abonades, pels productes comprats.

El procés de devolució es durà a terme com més aviat millor dins del termini de 14 dies naturals des de la data en què se’ns va notificar la intenció de desistir.

POLÍTICA DE CANVIS

T’has equivocat en triar el producte? No és el que pensaves o la mida no és el que tu volies? No et preocupis t’ho canviem.

El termini per fer un canvi és de 14 dies naturals a partir de la data de recepció de la comanda.

Procediment per a canvis

Primer ens has de notificar que vols fer un canvi a info@idyllica.es A continuació, envia’ns el producte perquè puguem verificar que no ha estat utilitzat i que es troba en perfecte estat, complet amb tots els seus accessoris, embalatges i documentacions.

Si tot està correcte es procedirà a fer el canvi: si resulta algun import a abonar et trametrem la factura i un cop realitzat el pagament t’enviarem l’article; si resulta algun import a abonar per IDYLLICA t’enviarem l’article i et retornarem aquest import mitjançant transferència bancària al teu compte o un val de descompte que podràs bescanviar a la teva propera compra.

Despeses d’enviament: en comandes amb despeses d’enviament no gratuïtes, l’import de les despeses d’enviament són a càrrec del client. A les comandes amb despeses d’enviament gratuïtes, les trameses d’IDYLLICA al client són lliures de costos, però el client ha d’enviar el producte a IDYLLICA al seu càrrec.

IDYLLICA no és responsable dels possibles danys al transport que el client contracti per fer la devolució. Si el producte arriba deteriorat pel transportista, us ho notificarem abans de 24 h. perquè puguis procedir a les reclamacions que estimis oportunes.

DEVOLUCIONS EN CAS DE PRODUCTE DEFECTUÓS O EQUIVOCAT

En cas de rebre un producte defectuós o trencat o si ens hem equivocat a tramitar la teva comanda t’ho reposarem per un altre de nou i en estat correcte.

Per això Fotografia el producte perquè puguem veure els desperfectes ocasionats pel transport i/o danys que pateix el producte.

Contacta amb nosaltres per facilitar-nos totes les dades del producte, a través del nostre email info@ idylli ca.es.

Un cop rebut el producte, l’examinarem detingudament ens posarem en contacte indicant si n’acceptem la devolució o reposició. El canvi o devolució es farà efectiva com més aviat millor i si és culpa nostra et compensarem per les molèsties.

A més, les despeses d’enviament de la devolució aniran a càrrec d’IDYLLICA

Danys derivats del transport

Els transportistes donen un termini de 24 hores per reclamar en cas que els enviaments arribin amb algun dany o deteriorament derivat del transport.

És imprescindible que quan rebeu la mercaderia la reviseu al moment i en cas de trobar algun desperfecte ens ho comuniqueu en menys de 24 hores, passat aquest temps és molt complicat que l’empresa de transport accepti la nostra reclamació, encara que a IDYLLICA sempre intentarem donar-vos la millor solució que estigui a les nostres mans.

DRETS DE PROPIETAT INTEL·LECTUAL

L’ús del lloc web IDYLLICA no concedeix cap dret respecte als drets d’autor o propietat intel·lectual relacionats amb el contingut del lloc web. Tots els drets autoritzats estan protegits en virtut de la legislació nacional i internacional.

El contingut de la nostra web només es podrà reproduir o distribuir exclusivament amb el permís exprés i per escrit de IDYLLICA.

LEGISLACIÓ I JURISDICCIÓ

Aquests Termes i Condicions es regeixen per la legislació espanyola i tant l’Usuari com a IDYLLICA acorden sotmetre’s a la jurisdicció dels tribunals espanyols respecte a qualsevol assumpte relacionat amb el Lloc Web.

Des del 15 de febrer de 2016 la Comissió Europea ha posat en marxa la Plataforma de Resolució de Litigis en Línia de la Comissió Europea per tal que tant clients com comerciants puguin efectuar possibles reclamacions i resoldre qualsevol conflicte que pugui sorgir a l’àmbit comprador /venedor, trobant una solució amistosa sense necessitat de recórrer a un tribunal. Aquesta plataforma està disponible a l’enllaç següent: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Davant de qualsevol possible desacord, us convidem a posar-vos en contacte amb nosaltres per intentar resoldre’l de la millor manera possible.

REGISTRA'T A IDYLLICA

Registra't ara i rebràs un 5% de descompte a la teva primera compra

Registrar-se a Idyllica és gratis : Totes les nostres membresies són totalment gratis i sense obligació a comprar.

Els nostres sommeliers estan sempre treballant per oferir-te els millors vins. Per això, cada mes rebràs un mail amb la nostra selecció de vins que podràs detallar amb cura.